
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Helyi Operatív Bizottság 2020. március 24-i döntése alapján a koronavírus által okozott veszélyhelyzetre tekintettel a Kisújszállási Polgármesteri Hivatalban bevezetésre került az egyablakos ügyintézési rendszer. 2020. március 26-tól az ügyintézők ügyeleti rendszerben dolgoznak. Az ügyintézési határidő annyival meghosszabbodik, amíg az illetékes ügyintézőhöz kerül a kérelem, irat.
Továbbra is kérjük Önöket, hogy ügyeiket elsődlegesen elektronikus úton (ügyfélkapu, e-papír, OHP önkormányzati portál) intézzék.
Személyes ügyintézés kizárólag halaszthatatlan, rendkívüli esetben lehetséges. Ilyen ügykörbe tartozó feladat a következő: anyakönyvi ügyek. (apai elismerő nyilatkozat felvétele, továbbá a haláleset anyakönyvezése)
Az ügyintézővel előzetesen telefonon egyeztessenek az ügyintézés módjáról és lehetséges időpontjáról.
Jelenleg jegyzői utasítás alapján a házasságkötések alkalmával maximum 10 vendég érkezhet a párral a hivatalos helyiségbe. Névadó nem tartható.
Az ezt követően tervezett házasságkötések időpontjával kapcsolatban kérjük a párokat, hogy a veszélyhelyzet elmúltát követő időszakot részesítsék előnyben, hogy szeretteikkel méltóképpen meg tudják ünnepelni ezt a jeles napot.
A Kisújszállási Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:
Központi telefonszám: 59/520-222
Központi e-mail cím: kisujph@kisujszallas.hu
Mindehhez tisztelettel kérem megértésüket és türelmüket.
Jó egészséget kívánva üdvözlettel és tisztelettel:
Dr. Pénzes Tímea jegyző
« vissza