Marad az egyablakos ügyintézési rendszer
2021. március 5.

Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormány 2021. március 8-tól bevezetett intézkedései a Kisújszállási Polgármesteri Hivatalban eddig is működő egyablakos ügyintézési rendszerét nem érintik, az a továbbiakban is az alábbiak szerint működik:

Továbbra is kérjük Önöket, hogy ügyeiket elsődlegesen elektronikus úton (ügyfélkapu, e-papír, OHP önkormányzati portál) intézzék.

Személyes ügyintézés kizárólag halaszthatatlan, rendkívüli esetben lehetséges. Ilyen ügykörbe tartozó feladatok az anyakönyvi ügyek (házasságkötésre történő bejelentkezés, apai elismerő nyilatkozat felvétele, továbbá a haláleset anyakönyvezése).

Az ügyintézővel előzetesen telefonon egyeztessenek az ügyintézés módjáról és lehetséges időpontjáról.

A Kisújszállási Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:
Központi telefonszám: 59/520-222
Központi e-mail cím: kisujph@kisujszallas.hu

Mindehhez tisztelettel kérem megértésüket és türelmüket.


Jó egészséget kívánva üdvözlettel és tisztelettel:
Dr. Pénzes Tímea jegyző

« vissza