Kisújszállás Város Önkormányzatának Honlapja
Tájékoztatás
Kategórai: Önkormányzati hírek, 2020. március 25.

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Helyi Operatív Bizottság 2020. március 24-i döntése alapján a koronavírus által okozott veszélyhelyzetre tekintettel a Kisújszállási Polgármesteri Hivatalban bevezetésre került az egyablakos ügyintézési rendszer. 2020. március 26-tól az ügyintézők ügyeleti rendszerben dolgoznak. Az ügyintézési határidő annyival meghosszabbodik, amíg az illetékes ügyintézőhöz kerül a kérelem, irat. 

 

Továbbra is kérjük Önöket, hogy ügyeiket elsődlegesen elektronikus úton (ügyfélkapu, e-papír, OHP önkormányzati portál) intézzék.

 

Személyes ügyintézés kizárólag halaszthatatlan, rendkívüli esetben lehetséges. Ilyen ügykörbe tartozó feladat a következő: anyakönyvi ügyek. (apai elismerő nyilatkozat felvétele, továbbá a haláleset anyakönyvezése)

 

Az ügyintézővel előzetesen telefonon egyeztessenek az ügyintézés módjáról és lehetséges időpontjáról. 

 

Jelenleg jegyzői utasítás alapján a házasságkötések alkalmával maximum 10 vendég érkezhet a párral a hivatalos helyiségbe. Névadó nem tartható.

 

Az ezt követően tervezett házasságkötések időpontjával kapcsolatban kérjük a párokat, hogy a veszélyhelyzet elmúltát követő időszakot részesítsék előnyben, hogy szeretteikkel méltóképpen meg tudják ünnepelni ezt a jeles napot.

 

A Kisújszállási Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:
Központi telefonszám: 59/520-222
Központi e-mail cím: kisujph@kisujszallas.hu

További elérhetőségek

 

Mindehhez tisztelettel kérem megértésüket és türelmüket.

 

 Jó egészséget kívánva üdvözlettel és tisztelettel:

Dr. Pénzes Tímea jegyző

VISSZA